FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej, det är inte så att jag har en fetischism för mogna kvinnor...utan har tänkt marknadsföra en sajt som riktar sig till just denna målgruppen. Min fråga är var man finner dessa, de bör väl ha specifika samlingsplatser som så många andra grupper har. Det enda jag kommer på spontant är väl aftonbladet.se där jag kan tänka mig att en hel del huserar?
Kan någon ge konkreta förslag på andra ställen där de håller till? Det behöver inte vara några gigantiska sajter men gärna åtminstone 1 000 unika besökare per dag. Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bingosajter är ett hett tips.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe, gissa vad det är jag tänkt marknadsföra
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hem & Trädgård är poppis.
Ordkryss "hempysselsaker" Sedan finns det ju även sajter så som match.com & andra singelsajter där de troligen kan filtrera så Kvinnor 30-50år ser annonsen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
bostadssajter. vad jag vet älskar sådana bostadssajter. typ hitta bostad = hitta kvinnor i åldern 30-50. många verkar bara vara sjukligt intresserade av sådant. samt trädgård. TRÄDGÅRD och kolonier, ditt givna kort. de har arbetat ut sig halva livet, så nu vill de ut på landet och göra något fysiskt med händerna, dvs plantera gräs.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Blocket.se, helt klart.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Mattias och Xyzi; Jag tackar jättemycket för svaren men jag skulle vilja ha förslag på direkta websajter. Finns det några stora hemsidor för trädgård och ordkryss exempelvis så vill jag gärna få adresserna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Säger samma sak som jag sa i den inlänkade tråden (tack Danski slapp jag leta)
Jag skulle säga så här: Kolla tidningshyllan på en större mataffär. Där har du några som har järnkoll på sin målgrupp. Amelia, iForm, Vi Föräldrar etc. Och så vidare... /Mattias |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|