FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
När jag loggar in (testkontot) vill jag komma till "min" sida, inte er startsida (om det inte finns någon ny info där efter inloggning).
Visa för dina besökare att det finns ett testkonto. Tror inte alltför många läser här... ![]() Alternativt visa skärmdumpar så de får lite känsla för vad som väntar. Klickar jag på "Registrera dig" får jag upp en varning "Ett fel har uppstått under körning. Vill du göra en felsökning? Rad: 163 Fel: Ogiltigt tecken" XP SP1 / IE6.0.2800 Troligtvis ett lokalt fel. Sitter på jobbet... Varför ha asterisker på alla fält på registreringssidan? Lättare att skriva att alla fält är obligatoriska, men alla tycker kanske inte som mig... Jag vill också se priser innan jag registrerar mig... Tycker idén med några (2-3) gratis SMS är bra. Då kan man testa tjänsten innan man bestämmer sig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tackar för tipsen, många av tipsen kommer att bli på SMSTjanster.se men själva SMSTjanster.se kommer endast vara en Skicka SMS funktion sedan bygger vi på med andra hemsidor där man då måste ha konto på SMSTjanster.se för att kunna utnyttja SMS funktioner på dessa sidor.
Detta med gratis SMS skulle vi kunnat ha om vi nu hade haft en större budget från början men vi har en budget som just nu nästan är minus tyvärr... vi har i tidigare versioner av SMSTjanster.se förlorat ett par hundra pga små barn som lekt. Vi får se i framtiden hur det kommer bli men jag ska tänka på alla tipsen här. Skriv gärna mera om ni kommer på något. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu hittar ni prislista på startsidan, samt lite mindre information mm. Har försökt korta ner så mycket som möjligt samt så innehållsrikt som möjligt.
Jag har tyvärr fått ett par meddelanden om att det ej gick att registrera sig pga databas error och det har jag fixat till, var något skumt på servern men som sagt fixat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Personligen är jag inte för fäst vid fonten du har i loggan, men sånt är ju smaksaker. Har också skickat ett privat meddelande med lite saker jag inte vill skriva publikt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
mm, jag tackar för all hjälp från alla er som skrivit här och privat meddelanden. Fortsätt gärna iof hoppas jag att det inte finns så mycket mer att klaga på när jag är klar med allt jag fått.
jag kommer skriva mera när jag får upp funktioner och nya tjänster osv.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
"den !" Ta bort mellanrummet. :P Sidan ser bra ut, men tabellen hakar jag mig upp på mycket. (Ramen) Den drar ner mycket på sidans seriösa intryck. Vet inte vad du ska göra åt det... Men du kanske kommer på nåt. Ps: Inte orkat läsa dom andra svaren, någon kanske redan påpekat om ramen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|