Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Programmerare C# SQL Server sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-03-03, 14:34 #1
larsa larsa är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Feb 2006
larsa larsa är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Feb 2006
Zeitung Publishing AB söker dig som har goda kunskaper och dokumenterad erfarenhet av :
  • Microsoft .NET
  • Microsoft SQL Server
  • Visual Studio
  • IIS
Vi uppskattar också intresse för web standards och alternativa plattformar som t ex Ruby on Rails.

Vi tror att du är nyfiken, professionell och tycker om att ta stort ansvar i ett litet men visionärt företag.

Zeitungs affärsidé är att utveckla koncept, design och teknologi för webbplatser och tidningar. På kontoret på Södermalm arbetar designers, systemutvecklare och utvecklingskonsulter.

Zeitung erbjuder:
  • design av webbplatser och webbtidningar
  • modern webbteknologi - vi arbetar dagligen med SQL Server, Microsoft .NET, C#, XHTML och CSS
  • programmering av webbplatser efter ”web standards”
  • design och produktion av papperstidningar[/QUOTE]
  • Sedan 1999 utvecklar vi publiceringssystemet Zino. Det är snabbt, stabilt och mycket lätt att arbeta med.

Vi erbjuder mycket trevliga arbetskamrater, marknadsmässig lön, åtta veckors semester och en skön arbetsmiljö mitt på Södermalm.

Ytterligare upplysningar om tjänsten ges av Lars Johansson, creative director, på tfn 08-714 35 71. Skicka din ansökan och CV till [email protected] eller via ansökningsformuläret här på Towork.

Mer information om företaget, våra uppdragsgivare och publiceringsplattformen Zino finns på www.zeitung.se och www.zino.se.
larsa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017