Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Hur många domäner sitter ni på?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-01-19, 11:05 #1
KUB KUB är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2004
KUB KUB är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2004
(Liknande tråd finns från aug förra året, men det har väl hänt lite sedan dess, men här bygger jag på med lite mer funderingar).

Vore kul och höra lite hur många domäner ni sitter på och hur ofta/mycket nytt ni registrerar.
Söker ni aktivt eller som jag kör helt spontant om man kommer på nått kul. Tror iaf att det finns rätt många här som registrerar domäner för att försöka tjäna en slant på dom
Jah handlar aktivt med aktier också, går väl nästan dra lite likheter där :blink: nä den va dålig!!

Är väl många som tittar snett när man bara nyper domäner utan att egentligen ha några idéer om att använda dom h34r:

I höstas var jag i Egypten, fick lite idéer om turistorter och aktiviteter, så det blev runt 10 domäner, dock när det gäller turism så är jag attans sugen på att starta någon form av projekt, men använda så många går inte, välja ut en och skydda sig lite genom dom andra, rätt, fel?

I dagarna bokade vi en resa till Kroatien, då hände samma sak igen, det blev:
Alltomkroatien.se & com
Porec.se
Hvar.se
Brac.se

Idag är det för min del 109 domäner, vilket säkert närmare 50% kommer att förfalla!

Vad tror ni? Kommentarer? Ris eller ros?
KUB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:31.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017