FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är så att jag skall dra ihop en offert till ett företag och jag kommer att hjälpa till inom följande områden.
- IT - Ekonomi - Management Skall hjälpa ett företag att komma igång med sin Windowsmiljö, utbildning, presentera produkter hos kunder, bistå med assistens gällande olika ekonomifrågor som deras ansvarige inte klarar av. Träffa säljare, partners och kunder för att skapa ett kontaktnät i Europa samt Indien. Har hållit på med detta tidigare men då som arbetstagare och vet inte riktigt vad jag skall sätta för prisnivå på mina tjänster nu som privatperson. Har kollat runt lite och noterat att en skälig nivå verkar ligger mellan 6-800 SEK i timmen, räknar med att lägga ner runt 2-300 timmar för detta ändamål, vi håller fortfarande på att diskutera vad som skall göras, vet att jag kommer att få arbetet men vill inte lägga en för hög ersättningsnivå. Jag håller till i Västerås, så av erfarenhet så ligger priserna lite lägre än i Storstadsregionerna. Tror ni att 600-800 SEK är i överkant eller ej. Har arbetat med det mesta inom ekonomi och IT och har en gedigen bakgrund, skulle tippa på runt 10 år, så jag är ingen nybörjare inom området och tror mig därför kunna debitera en skälig nivå. Tacksam för tips om vad en skälig prissättning skulle kunna vara, eller om jag skall lägga mig runt 6-800 SEK |
|||
![]() |
![]() |
|
|