Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Någon registrerad på economist.com?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-09-24, 22:47 #1
andla andla är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
andla andla är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
Hej!

Har följt Altair nanotech med intresse ett tag då jag fick mitt efterlängtade nyhetsbrev. Mitt största intresse där är batterier och då nämner dom att 'The Economist Technology Quarterly' har skrivit en artikel om detta. Ingen länk utan jag fick leta mig fram genom google. Okej jag försökte läsa artikeln men för att göra det måste jag registrera mig och för att registrera mig måste jag betala en avgift. Alltså dom tvingar mig betala för att bli påtvingad att fortsätta läsa om sånt jag inte är intresserad av bara för att just den artikeln är intressant. :huh:

Här är informationen jag fick
Citat:
ALTAIR NANOTECHNOLOGIES IN THE NEWS: Altair Nanotechnologies' lithium-ion battery mentioned in The Economist Technology Quarterly, September 17th, 2005.

* Read the article "Building a better battery" on page 16 in The Economist Technology Quarterly, September 17, 2005. *

Skulle vara mycket tacksam om någon kunde skicka ett pm med artikeln.
Mvh Andla

PS. Det finns ett 'free registration' men jag har inte lyckats läsa artikeln i alla fall. Leder bara till att jag måste betala.
andla är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017