FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag har en kund på gång som tyvärr redan tackat ja till Comitnets erbjudande om "gratis" hemsida, samt reg. i yrkesregistret ā 590 kr/mån. Jag har sökt här på WN och det finns minst sagt mycket om comitnet/yreg. Det finns så mycket att det är svårt att hitta exakt det jag söker, nämligen: Vad kan man göra för att lösa kunden från comitnets/yregs avtal? Finns det någon solklar väg att gå? Vad finns det för saker man kan påpeka i kontakt med dem? Vad kan man trycka på? Vilka metoder kan man använda? Hur långt skall man gå? Får man loss domänen om man skulle betala för det, och slipper man då betala månadskostnaden till yreg? Hon skrev på den 3 aug tror jag det var, med en handskriven brasklapp om att hon skulle vara nöjd med hemsidan innan den lades upp. Kan man kanske förhala hela processen tills de tröttnar, eller kommer de ta betalt för registreringen i yreg oavsett? Jag vet ännu inte om domänen är reggad på henne eller på dem. De har sagt att de skall ha hemsidan klar kring 22 sept. Mvh, Kristofer |
||
![]() |
![]() |
|
|