FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
.... så har man tagit bort ett inlägg utan en giltig förklaring, utan att vet något som helst om vad det handlade om..
Om det beror på okunskap, eller ett vanligt (mycket vanligt misstag på wn) ska jag låta vara osagt.. Kan du nu som tog bort inlägget vara så snäll att svar på följande frågor: - Vad var det som var annonsering med min post enligt WN grundlagar? - Vilket företag pratade jag om? (som jag för övrigt varken äger promotar eller har något samröre till..) - Vilken site länkade jag till? - Länkade jag till någon site överhuvud taget? - Hade jag någon länk i "siggen" som inte gillades av WN? Det jag gjorde var att fråga om den här tjänsten skulle kunna var av intresse för webmasters i Sverige .. då jag själv haft stor nytta av tjänsten under många år. Om det var några som var intresserad så tänkte jag lägga upp en svenska support för de som ev var intresserade.. För att vara så tydlig som möjligt så la jag upp lite om vad som ingick samt vad det kostar för oss idag som brukar tjänsten och för er om ni var intresserade. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
|
|