FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Under flera år har Loopia sponsrat ASPsidan med webbhotell och resurser för att hålla denna växande samlingsplats vid liv. I slutet av 2004 bytte ASPsidan ägare och både nya och gamla ägarna är mycket tacksamma för det Loopia hittills hjälpt till med.
Nu när ASPsidan drivs i ny regi satsas mycket på att utveckla sidan och funktioner, både för att förbättra trivseln och höja seriositeten några nivåer påbörjades en kontakt med Loopia om vad ASPsidan är tänkt att bli, och vad den skall utvecklas till. Loopia gillade inte detta och gav oss ett knappt dygn på oss att bestämma oss hur vi skulle göra med ASPsidan och vi lovades dokument som beskrev Loopias krav på fortsatt samarbete. Vid 16-tiden idag hade ännu inga dokument inkommit till undertecknad varpå jag ringde till Loopia för att påminna om detta, då jag inte visste, eller vet vad som var tänkt att stå i dessa dokument och alla nya förhandlingar är viktigt att man noggrant går igenom för att göra ett bra beslut. Loopia ringde tillbaka och gav undertecknad två timmar att hämta backuper på materialet. Efter som jag var "Velig" så fattades mitt beslut av dem och beslutet var att inte fortsätta sponsringen. Enligt mig är detta mycket förvånande beteende från ett webbhotell som Loopia, är det så svårt att t.ex. säga ”tyvärr tycker vi inte att din nya plan passar oss, du får X antal dagar på dig att flytta” ? Är detta en vanligt på webbhotellmarknaden när en sponsring upphör? Såsom läget är nu kommer ingen åt vår sida och den kommer nog förbli så ett tag till innan vi inlett samarbete med en annan operatör och fått ordning på en sådan lösning vi är nöjda och känner oss trygga med. Tycker ni detta förfarande är rätt? |
||
![]() |
![]() |
|
|