FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Till att börja med har jag Apache 1.3.27 med PHP 4.3.2RC1 under windows 2000.
Sessions vägrar fungera, vad kan vara fel? PHP-Koden är rätt (har funkat tidigare) men nu har den slutat fungera. Jag har testat ändra i alla inställningar som går att ändra på (i sessions delen) utan resultat. Somsagt, det har fungerat förrut, men så tog utrymmet på C: slut (har rensat nu) bytte till e:, fixade ny php.ini och så slutade det fungera. Är det någon som har nån idé om vad som kan vara fel? / har vart med om detta tidigare? Här är mina [Session] inställningar: session.save_handler = files session.save_path = e:\sessiondata session.use_cookies = 1 session.name = PHPSESSID session.auto_start = 0 session.cookie_path = / session.cookie_domain = session.serialize_handler = php session.gc_probability = 1 session.gc_dividend = 100 session.gc_maxlifetime = 1440 session.bug_compat_42 = 1 session.bug_compat_warn = 1 session.referer_check = session.entropy_length = 0 session.entropy_file = session.cache_limiter = nocache session.cache_expire = 180 session.use_trans_sid = 0 url_rewriter.tags = "a=href,area=href,frame=src,input=src,form=,fields et=" |
|||
![]() |
![]() |
|
|