Nykomling
|
|
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 9
|
|
Nykomling
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 9
|
Hejsan Wn,
Jag har haft mailkonversation med ett webbhotells företag i en vecka nu över ett problem som känns som att det borde ha varit löst för länge sedan, då detta bara gäller en inställningssak som skall gå att lösas via företagets egen kontrollpanel, men som inte har fungerat. Detta har resulterat i att jag bland annat inte har kunnat skapa nya epostadresser och därför inte starta igång mitt projekt på allvar. Skall jag ge dom en sista chans genom att ringa dom också, eller anser ni att man skall kunna lösa ett sådant här problem via mail?
Hur lång tid anser ni att man skall ge ett webbhotellsföretag innan man börjar se sig om efter andra alternativ? Sedan den 17:e har det gått 10 mail fram och tillbaka mellan oss, dvs inte mer än ett svar från dom per dag.
/Micke
|