FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Jag söker Er erfarna användares tips på hur jag ska gå tillväga i mitt val av e-butik.
Kort och gott vad vi behöver: Behöver: webhotell + e-betalningssystem (betala med kort, främst kunder från USA samt Europa) + design av hemsidan Jag vill ha det billigaste, enklaste och smidigaste alternativet. Någon som kan tipsa? Jag är inte insatt i hur jag själv ska använda mig utav av t.ex zen-cart eller liknande moduler man installerar själv, jag anar att det ev. följer med någon instruktion om man går via dessa tjänster men VAD kan Ni rekommendera mig? Jag behöver även att design av hemsidan ingår, det behöver inte vara någon komplicerad hemsida utan jag vill ha allting väldigt basic, viktigt är att det fungerar internationellt och att det ska gå att ändra och uppdatera lätt. Jag har blivit tipsad om WOPSA och Wikinggruppen som verkar intressanta, även Startabutik.se, jag vill dock veta om folk här kan rekommendera någon särskild kombination eller något som kanske är bra för nystartade småfirmor som verkligen vill hålla kostnaderna nere och "testa marknaden". Helt enkelt: Hur kommer man igång smidigast och enklast om man vill driva igång en webbutik från scratch, det enda man har är domänen parkerad hos b-one.net. Krav: Enkel grundläggande design + webhotell + ehandelstjänst med stöd för alla kortbetalningar + tips på vad mer som kan behövas vid internationella affärer. Tack på förhand, Vänliga hälsningar, Frank |
||
![]() |
![]() |
|
|