FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tja!
Har just bytt webhotell på en sajt. Fick enbart anändarnamn och lösen, så jag vet inte vilken version dom kör på sina servrar o s v. Men filen funkade på det förra hotellet, men inte det nya..... Anagligen är det något galet med det som står innan <body> eftersom filen funkar om jag tar bort denna kod, men då funkar ju heller inte sidan till fullo, men sidan visas iaf på skärmen. Som det är nu så visas hela sidans kod upp, även asp-koden. Någon som har en ide om vad detta beror på? Asp, är inte min starka sida direkt.... Se kod här nedan <% person=Request.Form("person") product=Request.Form("product") givenname=Request.Form("givenname") lastname=Request.Form("lastname") email=Request.Form("email") Set objMail = Server.CreateObject("CDONTS.NewMail") body = "Julklappen är från:" & VbCrLf &_ givenname & VbCrLf &_ "Julklappen är till:" & VbCrLf &_ lastname & VbCrLf &_ "Avsändarens e-postadress:" & VbCrLf &_ email & VbCrLf &_ "Ledord för julklappen:" & VbCrLf &_ person & VbCrLf &_ "Meddelande:" & VbCrLf &_ "Hejsan, jag vill ha hjälp med julklappsrim till produkten " & product objMail.Send email, "[email protected]", "Julklappsrim", body, 0 Set objMail = nothing %> <HTML> <HEAD> <link rel="stylesheet" href="Styles.css" type="text/css"> <script language="Javascript" src="script.js"></script> </HEAD> |
|||
![]() |
![]() |
|
|