Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Vinstgenererande sajt som säljer unik hälsoprodukt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-03-09, 15:35 #1
stfinternational stfinternational är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2008
stfinternational stfinternational är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2008
Nu är det dags för mig att göra mig av med en av mina mindre sajter för att få in intäkter till en annan investering.

Min sajt www.SlimLife.se har sedan 6 månader tillbaka genererat ca 60,000kr utan någon som helst betald annonsering eller aktivt "sökande" efter kunder. Nu är det dags att överlåta hela sajten till någon annan som gärna vill anta utmaningen att få den växa ännu mer.

Med den nämnda siffran i åtanke så finns det GRYM potential att marknadsföra sajten och öka omsättningen ännu mer eftersom den i dagsläget inte är så stor, ca 6000-10,000kr i månaden.

Flera rätt bra inlänkar finns till sajten som driver trafik kontinuerlig.

Bios Life Slim som produkten heter drivs genom ett franchise koncept och i dagsläget finns det flera hundra representanter där ute som marknadsför produkten, många dock utan större framgång eftersom de inte vet hur man använder sig av webben! Jag skulle tro att många kunder som handlar via min sajt kommit i kontakt med någon representant och sedan söker på produkten "Bios Life Slim" på Google och då trillar in på min sajt eftersom den ligger etta(!). När jag kikade idag så innehöll min sajt de TRE FÖRSTA PLACERINGARNA PÅ GOOGLE!!!! Så gratis trafik och sälj kommer givetvis den vägen.

Du övertar hela sajten, inga lager behövs eftersom drop-shipping är tillgängligt. Kunderna får ofta sina varor direkt från huvudlagret i Tyskland inom 2-5 arbetsdagar.

Självklart finns underlag för tidigare försäljning.

DRIFTKOSTNADER är i princip noll. Inga lager, allt skickas via drop-shipping direkt till kunden. Det enda du behöver är ett webbhotell och gratis konto på PayPal och Payson.

VINSTMARGINALER är 50% eller 35% beroende på vilket erbjudande kunden köper.

Budgivningen börjar på 30,000kr

Jag säljer helst sajten som privatperson men om ett riktigt saftigt bud inkommer så kan vi köra via mitt företag
stfinternational är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017