FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
![]() "En sida där du kan läsa om andras hemligheter och dela med dig av egna! Helt anonymt!" Sidan (Skriv-en-hemlis-punkt-se) har vart uppe lite mindre än 3 år och har en PR3. Detta ingår - Domän (Skriv-en-hemlis-punkt-se) - Hemsidan inkl design - All Material (bilder, dabasen, mm) - MySQL Databasen - 1 års support på hemsidan - OBS! webbhotellet ingår INTE Information om sidan - Sidan är programmerad i ASP mot MySQL - adressen (URL) till hemsidan; Skriv-en-hemlis-punkt-se - Investerings möjligheter finns genom att ta betalt via annonsplatser. - Sidan är även anpassad för de flesta webbläsare och de flesta upplösningar - ca 1,500 hemlisar i databasen - ca 16,000 kommentarer i databasen - sidan har en admingränsnitt, där admin har kan antingen acceptera eller neka en hemlis, samt kan radera kommentarer och gamla hemlisar. skärmdump kan fixasöver admingränsnittet för den som är intresserad. - sökord som leder till sidan (via google): sex, hemsida, bra, skoj, tjejer, killar, humor, roligt, roliga, historier, jobb, kärlek, love, hemlighet, svenska Statistik - Unika besökare: ca 100 /dag* - Genomsnittlig tid på webbplats: 00:02:05 /besök* - Nya besök: 41,97 %* - direkt trafik: 50,50 %* - Hänvisningswebbplatser: 25,82 %* - Sökmotorer: 23,67 %* - tjänar ca 80-100 kr / månad av annonser via tradedoubler (inget att skryta om) - ca 5-10 nya inkomna hemlisar/dag mer utförlig statiskt kan fås vid mer intresse. *Källa: google analytics Förbehåller mig rätten att inte sälja sidan ifall jag anser att inkomna bud är för låga. Auktionen avslutas efter att jag har accepterat ett intressant bud. OBS! att jag har lagt ut annonsen på andra ställen med, så bud kan komma från dessa sidor också, dock kommer jag presentera så fort det kommer in ett bud. Om ni har frågor så kontakta gärna mig vi PM! jag vill hålla tråden så ren som möjligt och därför vill jag bara att de som tänker lägga bud skriver inlägg, och för er som undrar något, skicka ett PM! Senast redigerad av nabil_akhlaque den 2010-03-17 klockan 11:30 |
|||
![]() |
![]() |
|
|