FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej
Då kör vi igenom hela historien. Detta handlar om Trygghetsnarkoman, XXXX XXXXXX, som beställde ett jobb från mig. För ett par månader sedan kontaktade Trygghetsnarkoman mig här på WN för att han ville ha ett forum till sin hemsida www.bilvardsforum.se, vi kom överrens om att jag skulle fixa detta och skulle få 10 000 kr som belöning. Yes, fin deal tänkte jag och killen verkade schyst i PM och via mail så jag satte upp ett forum och fixade ett par åtgärdspunkter som buggade + ändrade lite färger etc för att det skulle bli bra. Och bra blev det. Då var min del av avtalet genomfört, då var det bara betalningen kvar. Göran sa då att det kunde ta lite tid av olika anledningar. Ok tänkte jag, jag var inte beroende av pengarna. Nu har jag 2 månader senare försökt få tag på honom via mail, PM här på WN, PM på bilvardsforum men utan att få någon respons. (Han är aktiv i sitt eget forum, dvs han bör kunna svara mig). Det gick så långt att jag idag ändrade index.php på hans forum till följande text: Citat:
Han har nu även bytt FTP-inlogget och inlogget till databasen. 1. Jag vill verkligen varna för denna skojaren! 2. Hur ska jag ta mig vidare för att få mina pengar? hjälp. Ska jag behöva besöka honom personligen på XXXXX XXXX, 252 49 HELSINGBORG? |
|||
![]() |
![]() |
|
|