Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Sveriges tandvård

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-09-14, 09:15 #1
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2003
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar

Reg.datum: Aug 2003
Har väl direkt inget med WN eller webb att göra, men blev så fruktansvärt less idag.

Min sambo som f.ö är nerflyttad till sundsvall ifrån umeå var i behov att gå till tandläkaren i slutet av förra året, då hon inte varit där innan sattes hon på väntelista.
Flertalet gånger har det försökts med jourtandläkare och att få komma dit på akuttider utan framgång.

Inatt kunde hon inte sova p.g.a värken, ringde idag till tandvården och rent ut sagt frågade vafan dom håller på med.
Efter mycket dividerande, jag fick t.o.m. ta fram lagtexten som nämner erfoderlig tandvård inom rimlig tid, och 10 månader är fasiken inte rimlig tid.
Damen på tandvården ringde lite medan jag väntade, för jag gav mig inte, hon försökte i början hänvisa mig än till det ena än till det andra stället, been there, done that, går runt i en cirkel sen ger man upp.

Samtalet tog nästan 20min innan hon gav upp.

13.40 idag får min sambo komma in till tandläkaren

Löste sig för oss, men hur går det för dom som inte kan, eller vågar/vill ryta i mot liknande behandling, tror inte jag är unik och det finns nog fler som behöver adekvat vård men som inte får det p.g.a detta lallande mellan olika enheter.

Detta betalar man skattepengar för...
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:40.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017