FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Fick nys av en kollega att Lastbryggan var omnämd i en artikel på ett negativt sätt.
Läs här. Nästan längst ner på sidan där det står information om Himmelriket står även Lastbryggan omnämd. Blev ju naturligtvis skogstokig att över huvudtaget nämnas ihop med den typen av artikel och mejlade sajtägaren direkt. Mejl 1 inkl. svar Hej. Jag hittade en ren felaktighet på er sida och den finns här www. screentan.org/content/view/36 Där kan man läsa längst ner under Himmelriket att "Länk från webbplatsen Lastbryggan, som bl a sysslar med on-line försäljning av porrfilm." Jag vet inte vart ni har fått den informationen från men hur som helst är den felaktig. Lastbryggan har aldrig och kommer aldrig att länka till några andra sidor. Vänligen korrigera detta omgående då jag inte vill förknippas med skojare av denna typen. Bästa hälsningar Mats på Lastbrygan Nedanstående svar kom efter nån timme Hej Mats Länken hittades under research inför artikeln. Att den saknas i dagsläget gör påverkar inte innehållet i gamla artiklar. Vill du gå i genmäle gör du det via forumet www. screentan.org/pgpBB2 (registrera dig som medlem, logga in och skapa nytt inlägg i "Screentan i fokus") Jag kommer att besvara genmäle & kritiken där. Vänligen /Mårten Wallin Mejl 2 från mig Hej igen. Jag har ingen större lust att ha någon diskussion om något som ni har gjort fel, det har aldrig funnits någon länk till Himmelriket på Lastbryggan, jag har drivit sajten i 10 år och aldrig haft med dom att göra. Skulle vara mycket intressant att veta vart i har hittat den under er research. Eftersom jag är 100% säker på att så är fallet så accepterar jag inte att det ligger kvar även om det är en gammal artikel och inte gäller mitt företag över huvud taget. Vänligen ta bort raderna om Lastbryggan omgående. Bifogar länkar till Webarchive nedan så att du kan se att er research är felaktig. Lastbryggan.se web.archive.org/web/*/http://www.lastbryggan.se Lastbryggan.com web.archive.org/web/*/http://www.lastbryggan.com Slå mig gärna en signal om det ärnågot annat som är oklart. Bästa hälsningar Mats på Lastbryggan Svar: Hej Har jag din tillåtelse att publicera dina två mail tillsammans med min kommentar och en länk till en sajt som sysslar med arkivering av webbsidor? /Mårten Wallin Slut Har en känsla av att dom inte kommer att ändra på detta utan "strid" från min sida och det skall dom få kan jag lova... Hur skall jag svara på senaste mejlet ang att han vill publicera mina två mejl? Kan jag kräva att dom skall kunna visa vart dom har fått materialet ifrån? Jag vet att det är mycket prestige från min sida men jag vill inte förknippas med denna typ av artiklar. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
|
|