 |
Flitig postare
|
|
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 336
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 336
|
Vad gör ni när fraktkostnaden är hög och när du ringer och frågar kunden varför paketet har kommit i retur, och denne hävdar att det inte är dom som beställt.
Vi har som rutin att vid beställningar över 5k slå en signal till kunden och få en bekräftelse innan vi skickar iväg paketet. (Vilket borde vara gjort men jag kommer inte exakt ihåg med just den här beställningen)
Just med denna beställningen är det lite konstigt, jag fick bekräftat att det var kundens adress varorna var skickade till (kunden sa i telefon ja det är min adress, men att denne inte hade beställt något). Men när jag slog på telefonnummret på hitta.se stod en annan adress på det telefonnumret men rätt namn. Sanolikheten att kunden ljuger känns överhängande. Bör jag skicka ut en faktura på frakten?
|