Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Outlöst paket

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-05-29, 14:19 #1
Mickees avatar
Mickee Mickee är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 336
Mickee Mickee är inte uppkopplad
Flitig postare
Mickees avatar
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 336
Vad gör ni när fraktkostnaden är hög och när du ringer och frågar kunden varför paketet har kommit i retur, och denne hävdar att det inte är dom som beställt.

Vi har som rutin att vid beställningar över 5k slå en signal till kunden och få en bekräftelse innan vi skickar iväg paketet. (Vilket borde vara gjort men jag kommer inte exakt ihåg med just den här beställningen)

Just med denna beställningen är det lite konstigt, jag fick bekräftat att det var kundens adress varorna var skickade till (kunden sa i telefon ja det är min adress, men att denne inte hade beställt något). Men när jag slog på telefonnummret på hitta.se stod en annan adress på det telefonnumret men rätt namn. Sanolikheten att kunden ljuger känns överhängande. Bör jag skicka ut en faktura på frakten?
Mickee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017