FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jah, då vill jag visa upp mitt lilla projekt också, Det är meningen att det skall bli en community men ändå ett forum för oss teknik nördar att få liva oss.
Designen är hela tiden under uppbyggnad och det tycker jag är skoj. sidan är gul, jag vet, den är ljus, jag vet, men ja kommer att sänka det och även släppa en stilren enkel sida när allt kodande är klart. Det jag vill veta är vad ni vill ha för funktioner, ni kan kolla i menyn och se på ett ungefär vad som kommer att finnas, något jag kommer satsa på är att få sidan stor, och sedan starta en webbshop, det är vad jag vill få ut av det hela.. så det är bara en dröm hitills, men skulle isf sälja allt inom spel och film ![]() Jag får helt enkelt leva på hoppet helt enkelt, kom med konstruktiv kritik, där jag av eran kommentar får en del av vad jag kan förbättra för att få dig att trivas mer.. www.glamer.se oj glömde " www.glamer.se/new2.html " denna är det ni ska kolla på .. för denna är den enda som är nästan klar , resten är gammalt arbete.. http://www.glamer.se/meny/test.html(nästan klar) www.glamer.se/jukebox.html www.glamer.se/mail.html www.glamer.se/forum.png www.glamer.se/recension.html ( panelerna på sidan skall vara som new2 |
|||
![]() |
![]() |
|
|