Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Ace Online

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-01-10, 22:57 #1
funcall funcall är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 41
funcall funcall är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 41
Hej

Jag fick ett samtal för ett årsedan från Ace online och de lyckades sälja på mig deras paket.

I avtalet stod det att man skulle skicka in skriftlig uppsägning 3 månader innan abonnemangets avslut.

Av någon anledning som jag inte kommer ihåg så ringde jag ca 4 månader innan abonnemanget skulle gå ut och frågade om jag kunde säga upp abonnemanget över telefon och han sa att det gick bra jag frågade också om jag inte behövde skicka in några papper på uppsägningen svaret jag fick var att det behöver du inte göra. Vilket var jävligt dumt gjort att jag inte gjorde ändå.

Så i veckan fick jag en faktura på 12 månaders hemsidesabonnemang och så ringde jag dom och självklart kände de inte till att jag hade ringt tidigare och sagt upp abonnemanget. Han jag pratade med sa att han behöver ha mera bevis för att jag har pratat med dem då och sagt upp avtalet för han hade börjat jobba hos dem månaden efter jag hade ringt(så typiskt). Jag plockade fram datum och tid för samtalet men det hjälpte ju inte och någon bekräftelse är det ingen risk att man fick då heller.

Så vad gör man? eller kan man göra något?
funcall är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:41.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017