Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Säljer spelportal

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-01-08, 16:20 #1
Dreamtale Dreamtale är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2007
Dreamtale Dreamtale är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2007
Jag funderar nu på att sälja ett projekt jag arbetat på i snart ett år. Projektet handlar om en spelportal vilken inriktar sig på indie-gamers och sidan bör stå klar inom ett fåtal dagar. Tyvärr så har en rad faktor lett till att jag inte kan administrera sidan när den väl kommer upp, då skolan och arbete tar allt för mycket tid.

Istället för att enbart slänga iväg projektet hade jag tänkt fråga om någon är villig att lägga ett bud på en resonabel summa då jag skulle vilja se min forna dröm realiseras.
I 'paketet' jag säljer ingår såväl design och kodning som domän och webhotell. Domänet utgår om cirka 6 månader och webhotellet om 1 år. Sidan ligger på Loopia med ett utrymme av 2 gb.
Domänet som följer med sidan är DeviaGames.se och för att se sidan kan ni gå in på DeviaGames.se/devia (Som sagt är den klar inom ett par dar, och jag försäkrar om att den är klar innan jag sålt den)

Allt är egenkodat utan några script, och vill ni ta en titt på adminsystemet kan ni kontakta mig antingen via mail eller pm.

Traffiken har varit relativt blygsam, men enligt SmartPageRank.com statistisk sett värd $227.
I medel är det över 40 unika besökare per dag, och 10.000 träffar - då utan att sidan har släppts.

Budgivningen är öppen, och det finns inget startbud. Har ni några frågor kan ni antingen ställa dem här i tråden eller via pm.
Dreamtale är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017