Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Egenutvecklat CMS-system säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2017-02-20, 22:58 #1
netnet netnet är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Feb 2017
netnet netnet är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Feb 2017
Lightbulb Egenutvecklat CMS-system säljes

Hej,

Jag har ett färdigt CMS-system (https://en.wikipedia.org/wiki/Content_management_system) med tillhörande webbsidor till salu. Systemet är rubust och är byggt för att klara hög belastning med hjälp av avancerat cache-teknik. Flerspråkstöd finns tillgängligt och idag är 8 språk översatta (engelska, svenska, norska, danska, finska, tyska, spanska och franska).

Via vår webbsida kan kunderna själv skapa sina egna webbplatser utan någon administrativ hjälp från oss. De fyller enkelt i sin e-postadress och väljer vilken domän de vill använda. Sedan får de inloggningsuppgifter och URL till sin nya webbplats skickade till sin e-postadress. Allt är automatiserat, kunderna betalar själv sin månadskostnad via kort (https://stripe.com/se) och automatiska fakturor skapas som kunderna sedan kan ladda ner.

Kort info om CMS-verktyget:
* Möjlighet att styra innehållet på startsidan med moduler (ex. bilder, bildgalleri, nyhetsutlistning, Facebook-profil, RSS-feeds, Google Maps, Iframes, Youtube-videos, egen HTML, m.m.)
* Artikelmappar med drag&drop där man enkelt styr menyer och undermenyer.
* Flera sidomallar där man kan välja mellan artikellista, bildgallerier, landningsida, sitemap, kontaktformulär, nedladdningar, osv.
* Artikeleditor från Imperavi (https://imperavi.com/redactor/).
* Styra innehållet i sidokolumnen med moduler.
* Möjlighet att förhandsgranska innan man publicerar.
* Lösenordsskyddade sidor.
* Filarkiv där man kan skapa egna mappar och ladda upp filer.
* Massor av inställningar där man kan styra allt, ex. domännamn, logo, meta-tags, footer, sökfunktioner, breadcrumbs, ajax (på/av), Google Analytics, flerspråkstöd, layout (färger, bakgrunder, borders, bredd/höjd, fonter, fontstorlek och mycket mer), egen CSS, egna javascript, osv.

Vad som skiljer detta mot ex. Wordpress är att det är betydligt lättare att förstå för en person som ej har datorvana. Har många års erfarenhet av olika CMS-system och tanken med detta projekt var att göra något som "vanliga" människor förstår sig på.

Jag som webb/system-utvecklare är fel person för att driva detta vidare. Vill därför att någon driven företagare tar över detta. Har lagt extremt många timmar på detta projekt.

Vid intresse får du gärna skicka en e-post till mailadressen [email protected]
netnet är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017