Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

K: "Back in the game"-projekt sökes!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-04-16, 09:36 #1
gregoff gregoff är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2010
gregoff gregoff är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2010
Standard K: "Back in the game"-projekt sökes!

Efter att Google spam-klassade samtliga av mina affiliate-sidor över en natt så behöver jag nya projekt att dona med.

Problem: Jag är en sån person som måste ha något "eget" att jobba med. Något som är kul och som jag gör på _helt_ egna villkor. Jag har svårt för att skapa nya idéer från botten, men att vidareutveckla något befintligt är inget problem!
Lösning: Du har något överflödigt du inte hinner med?

Vad: Spelar egentligen ingen större roll. Jag är intresserad av alltfrån tjänster till annat häftigt. Vad jag inte är intresserad av är ehandelsbutiker med fysiska produkter. Har inte direkt plats med något större lager. Det ska vara en väldigt intressant butik i så fall. Annars kanske du säljer digitala produkter?

Det behöver rent krasst inte vara en färdig produkt/tjänst/projekt. Projektet/konceptet kan bara vara påbörjat, men det viktiga är att det finns potential och jag vill kunna driva detta själv på egen hand (har fast fulltidsjobb vid sidan av och barn som jag ska kunna planera efter, görs enklast om man jobbar själv).

Prislapp: Spelar mindre roll men kan betala upp till ett större 5-siffrigt belopp. Småprojekt med mindre prislappar är minst lika intressant också!

Frågor? Fråga på i tråden eller skicka PM!
gregoff är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017