FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu ber jag återigen om feedback för ett av mina projekt. Har tidigare fått väldigt konstruktiv och bra kritik, så hoppas att jag återigen har möjligheten att få det.
Confirm.io är en sammanslagning av Google's sökordsplanerare, whois uppslag och prisjämförelse för domännamn. Tjänsten fungerar så att du anger en sökfras vilket kan vara en produkt/tjänst/ord, och sedan vilken av Googles databaser som du vill hitta relaterade termer i. Därefter sköter applikationen resten. Jag gör ingen som helst avlyssning på vilka termer ni söker efter, och vilka domäner som är lediga. Detta är helt privat, och har även tagit säkerhetsåtgärder för att ni ska kunna använda tjänsten tryggt. SSL används både på hemsidan, och i websocket-anropen. Socket-anropen är även krypterade med en unik nyckel per söktillfälle. Jag ber om all typ av feedback, allt ifrån hur hemsidan ser ut till om det finns något fel i whois uppslagen. Skulle speciellt uppskatta om ni svarar på om ni har någon användning för tjänsten, och en motivation för svaret ni anger. Tack! |
|||
![]() |
![]() |
|
|