Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Att han tog upp högerextremism i sitt exempel berodde väl antagligen på att det är några sådana som utmärkt sig i sammanhanget.
|
Då borde man kanske undvika att blanda in politik i detta. När Aschberg mfl använder samma register klagar ingen. Märkligt! Låter man vissa grupper använda sig av samma databas och frossar i det överallt i media så kommer sånt här som ett brev på posten.
Tycker tvärt om att det just är vänstergrupper och deras "goda hat" som är bäst på att kartlägga meningsmotståndare och hänga ut folk.
Citat:
Nej, det äringet symtom på att människor känner sig mindre trygga idag än för ett år sedan, det handlar bara om ett oseriöst företag som gör allt för att tjäna pengar.
|
Jag känner mig mer otrygg i dag och litar inte ett skit på samhället längre. Samma gäller många av mina vänner. Vårt rättssystem verkar ibland ha fler likheter med Indien än ett så kallat civiliserat västland.
När jag var ung blev man inkallad till rektorn och socialen kom nästan och knacka på dörren om man hade en ryggtavla med AC/DC på sig. Det var tider det

i dag plockar dom knivar av ungar innan dom fyllt 10.
Finns ingen efterfrågan finns det heller ingen produkt kan vara värt att tänka på så jag är nog inte ensam om att vilja kolla upp vem jag har i min närhet.
Citat:
När det gäller extrema enstaka händelser som det du exemplifierar så är det naturligtvis myndigheternas uppgift att hantera och ingen annans. Den här webbplatsen lär knappast hjälpa till i det arbetet.
|
Hjälper mig att ta reda på om det bor en pedofil i min närhet. Mitt barn är viktigare än en pedofils integritet.