Citat:
Ursprungligen postat av Skinza.se
Köpte några domäner hos Webbkonsulterna. Skickade ett mail sedan för att fråga hur jag byter registrar.
Fick följande svar:
"Hej!
För att säga upp/flytta ett domännamn eller annan tjänst behöver du skicka in en uppsägningsblankett så att vi har den senast 30 dagar innan ny period. Uppsägning kan ske antingen via brev, fax eller inscannad via e-post i ett för oss läsligt format som jpg, tiff eller pdf till [email protected]. När vi mottagit och behandlat din uppsägning får du en bekräftelse på detta via e-post.
Uppsägningsblanketten hittar du här: http://www.wk.se/kundtjanst/avtal.asp
"
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tsarraz
Begär auth kod utan kostnad.
Svarar de med att kräva kostnad gå direkt till iis.se istället för auth koden
|
Jag kommenterade i en annan tråd om detta, men då gällde det Active24, det är märkligt att de hävdar den här sortens rutiner, då vi är bundna av avtalet till IIS att omgående släppa till en EPP-kod då någon begär det. (för att uttrycka detta med något fler ord än Tsarraz)
http://www.wn.se/showthread.php?p=20481541#post20481541