Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Det där med falsk marknadsföring och spam är ju lite av Crystones grej (inte för att de är sämre än många andra företag där). Jag påpekade redan för ett år sedan att deras information på hemsidan om "Sveriges bästa support" och fasta svenska supporttider inte var särskilt väl förankrat i verkligheten. Man kunde då mycket väl få engelskspråkig support på den "svenska tiden". Det tycker jag känns lite som när färdtjänst lägger sin verksamhet i Afrika eller Baltikum, det vill säga inte helt lyckat för kunden men en god affär för leverantören.
Crystone går ju för övrigt över till Atomia som kontrollpanel snart också. Frågan är vad som är bäst - en rekordrörig men snabb kontrollpanel eller en överskådlig men sirapsseg dito 
|
Hejsan, vi har tagit bort den texten sedan länge, du kan ju själv se efter här:
http://www.crystone.se/kundtjanst/
Dessutom så står det klart och tydligt om du klickar på telefon och sedan den svenska flaggan vilka tider som den svenska telefonsupporten har öppet.
Jag tror dock att segheten som folk upplever med Atomia har med både hårdvara och Atomia att göra, och inte enbart Atomias system. Vi har testat vårt nya och det flyter på hur bra som helst, vi har ju så klart inga kunder där nu så det är svårare att säga hur det kommer se ut när vi fyllt systemet med kunder. Men jag är rätt säker på att det inte kommer gå "Segt som sirap"
Med vänlig hälsning, Fredrik