FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vad tycker du om detta?? (RÖSTA) | |||
Suveränt ;D |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Bra ![]() |
0 | 0% |
Sådär : |
0 | 0% |
|Dåligt ![]() |
12 | 85.71% |
... ;() |
3 | 21.43% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 14. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag söker dig som har vill vara med och driva en dejting sajt, där man både kan söka ett förhållande och sex.
Exempel. mötesplatsen & bodycontact, fast den sidan jag tänker bygga ska vara helt gratis. Står det 100% gratis, så ska det vara 100% gratis också, men dessa sidor är inte 100%. Min sida kommer inte va någon kostnad alls. Jobbar på annat håll också, så pengar från sidan är inget jag siktar på i första taket, vill ha er som är med på att börja starta sidan och sedan jobba upp sidan, så den blir stor och får medlemmar och för att kunna betala platsen på webbhotellet, så tänker jag ha annonser inget annat. Detta får ni vara med och bestämma: - Domän - Regler - Policy/Användarvillkor Och mycket annat. Kan inte ge löner, så det bästa vore om du har jobb, och gör detta som hobby. Jag kommer jobba på sidan som hobby tills sidan vuxit och blivit populär. Jag vill tänka på medlemmarna, vem vill betala för ett förhållande? Inte jag, så nu vill jag satsa på en dejt sida, med kontakt annonser, chatt, och mycket annat. - GRATIS, sidan drivs på annonsintäkterna. Frågor pm:a mig, här på WN.se så förklarar jag vidare. ![]() ![]() Observera: Är du i behov av ett jobb, där pengar är inblandat, så kontakta inte mig. Är du bara sugen på att starta en helt ny sida, där pengarna inte är så viktigt, hör då av dig, så pratar vi vidare. Ps.) Använder mig av Vbulletin Suite - Som man kan använda för att bygga en mötesplats. ![]() Är detta något för dig? Vad är du kunnig inom? |
||
![]() |
![]() |
|
|