Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Hur tänker ni när ni ska bedöma ett webbhotell?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-07-04, 10:30 #6
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av jonny Visa inlägg
Vad får dig att säga detta? Jag vet att du är långt ifrån ensam om detta, men jag förstår inte. Jag tycker det är rörigt och krångligt.
Allt fungerar som det ska - faktureringen är överlägsen övriga, sortering och urval är flexibelt och snabbt, man kan enkelt byta ägare på domännamn, Loopia hanterar ärenden stabilt och säkert till skillnad från övriga aktörer som kan dröja en dag vid ett tillfälle och flera veckor vid ett annat. Loopia Prepaid och återaktivering fungerar utmärkt. Man kan ta bort domäner när som helst och få uppdaterade fakturor per automatik. Ingen annan gör allt detta utan problem eller handpåläggning idag i Sverige trots att det är enkelt gjort. Det enda Loopia är dåliga på är att deras felmeddelanden är väldigt intetsägande men hos flera andra får man å andra sidan inget felmeddelande alls när något går snett
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017