Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Officiella Shoutly-tråden (tidigare Clickbroker)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-05-24, 15:39 #11
Shoutlys avatar
Shoutly Shoutly är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2012
Shoutly Shoutly är inte uppkopplad
Nykomling
Shoutlys avatar

Reg.datum: Nov 2012
Standard Ny på det mest spännande affiliatenätverket just nu!

Hej alla läsare av den officiella Clickbroker-tråden!

Om du ännu inte har bekantat dig med Clickbroker tycker jag att det är dags! Jag heter Elinor och har börjat som ny Affiliate Manager. Det är jag som framöver kommer hålla liv i tråden och mata den med spännande och bra info till er som följer, så häng på!

Clickbroker växer dag för dag och vår e-handels/affiliatelösning för digitala produkter har mottagits väl av våra användare. Som affiliate hos oss kan du välja och vraka bland kvalitativa e-böcker att tipsa om, och tjäna upp till 75% av ordervärdet. Du behöver inga banners, utan använder endast en textlänk som passar utmärkt att ha med i en rekommendation.

Kom ihåg att ett av de mest effektiva sätten att tjäna pengar på din blogg är just att "baka in" marknadsföringen i ditt innehåll. Så, välj en e-bok på vår marknadsplats som handlar om samma ämne du skriver om. Det ger mervärde för dina läsare samtidigt som du skapar större möjligheter att få betalt för den tid du lägger på bloggen. Kör hårt!

Hitta relevanta e-böcker att tipsa dina läsare om på vår Marknadsplats.

Trevlig helg!
Elinor
Shoutly är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:34.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017