FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej alla läsare av den officiella Clickbroker-tråden!
Om du ännu inte har bekantat dig med Clickbroker tycker jag att det är dags! Jag heter Elinor och har börjat som ny Affiliate Manager. Det är jag som framöver kommer hålla liv i tråden och mata den med spännande och bra info till er som följer, så häng på! Clickbroker växer dag för dag och vår e-handels/affiliatelösning för digitala produkter har mottagits väl av våra användare. Som affiliate hos oss kan du välja och vraka bland kvalitativa e-böcker att tipsa om, och tjäna upp till 75% av ordervärdet. Du behöver inga banners, utan använder endast en textlänk som passar utmärkt att ha med i en rekommendation. Kom ihåg att ett av de mest effektiva sätten att tjäna pengar på din blogg är just att "baka in" marknadsföringen i ditt innehåll. Så, välj en e-bok på vår marknadsplats som handlar om samma ämne du skriver om. Det ger mervärde för dina läsare samtidigt som du skapar större möjligheter att få betalt för den tid du lägger på bloggen. Kör hårt! Hitta relevanta e-böcker att tipsa dina läsare om på vår Marknadsplats. Trevlig helg! Elinor |
|||
![]() |
![]() |
|
|