Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Tarik Plakalo - Webbdesigner i Malmö söker feedback

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-05-12, 21:38 #11
Tariks avatar
Tarik Tarik är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: May 2013
Tarik Tarik är inte uppkopplad
Nykomling
Tariks avatar

Reg.datum: May 2013
Citat:
Ursprungligen postat av StefanW Visa inlägg
Säger som de andra, otroligt oseriöst med en webbyrå som inte ens har designat och byggt sin egna sida.

Sidan har flertal stavfel och särskrivningar som du bör se över. Sedan blandas "du/vi/er/jag" hej vilt vilket gör det ganska rörigt. "Varför ska jag välja ER"? "Vad kan DU?" bara för att ta ett exempel. Det blandas fritt över hela siten.

Sedan lite off-topic, på din blogg och inlägget http://tarikplakalo.com/jobb-som-webbdesigner/ läser jag angående frilansande/anställda webbdesigners;

"Min personliga åsikt om dessa så kallade webbdesigners som jobbar på ett företag är fega. Jag har inte så stor respekt för dessa personer."

Ursäkta men va? Detta gör mig irriterad. Sen bör du nog tänka på hur kunder ser på att du skriver såhär? (Att du inte respekterar vissa yrken bör du hålla för dig själv på en sida där du försöker sälja)
Det är därför jag har en BLOGG för att kunna skriva vad jag vill.

"Sidan har flertal stavfel och särskrivningar som du bör se över" - Kan du vara mer specifik och berätta om vart du hittade dessa fel.

Jag uppskattar allas kommentarer och kommer ta åt mig allt ni har skrivit och jag är redan igång och reparerar alla fel och misstag på min hemsida.

Tack för du tog tiden att besöka och läsa min blogg.
Tarik är inte uppkopplad  

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017