Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Hur får jag 400 likes på kort tid?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-04-23, 00:02 #1
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Standard Hur får jag 400 likes på kort tid?

Nej, det handlar egentligen inte om att få fler likes, Jag vill temporärt få 400 likes för att kuna "mergea" min facebook sida för domainz.se in i en ny sida vid namn domaintower.se, men för att få till detta så måste den nya sidan ha fler likes än den gamla, då det alltid är den svagare sidan som blir "uppäten" i en merge.

Intill nyligen var inte detta något problem eftersom att man kunde först byta namn på sina sidor, senare var man tvungen att göra en "request for change", och nu har det försvunnit helt. Jag kan tycka att det här inte går helt i linje med Facebooks satsning på att få in annonsörer i nätverket.

jag tar därför mot alla kreativa tips jag kan få.

Några tankar jag själv har haft är att dels be dom medlemmar jag har på domainz.se sidan att "gå över" till den nya, dock får man ju inte med sig alla, men det kanske är gott nog som start, och kanske i samband med facebookannonser för att få likes kunna nå över 400 på den nya sidan.

Annars har jag funderat på att köpa 400 likes från någon sån pay4like sida, och sen radera alla som likeade den.

Vad tror ni?

jag lägger också helt skamlöst ut länken här: https://www.facebook.com/Domaintower.se
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017