Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Samarbete i Gävle

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-03-18, 19:24 #1
Pjotr Pjotr är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2004
Pjotr Pjotr är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2004
Standard Samarbete i Gävle

Efter många år som programmerare i finansbranschen har jag sen ett par år flyttat "hem" till Gävle. Jag har en god teknisk grund men en lång och bred CV. Finns nästan inget område mellan assembler till Web som jag inte provat på. Jag har spenderat mycket egen tid de senaste åren att lära mig roliga ramverk som t.ex. Rails och Django. Lagt mycket tid på att vända ut och in på HTML5 och de tjogtals med Javascript-ramverk som finns. Dessutom har jag hunnit lära mig app-utveckling med hjälp av Appcelerator, och bl.a släppt en app för iOS och Android.

Mina brister är att mitt nätverk i Gävle-området är ganska obefintligt (iallafall inom IT och företagande). Dessutom är jag som alla tekniker *usel* på att sälja.

Jag söker alltså samarbetspartners i Gävle-området (i första hand) eller Uppsala/Stockholm (i andra hand). Ser gärna att du/ni redan har ett fungerande företag. Jag kan tänka mig att investera om allt känns rätt, eller nån annan form av samarbete.

Skicka PM för mer information
Pjotr är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017