Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Sälja delar eller hela företaget? Brådskande!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-02-12, 18:34 #1
webshop webshop är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2011
webshop webshop är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2011
Exclamation Sälja delar eller hela företaget? Brådskande!

Hejsan!

Nu vet jag inte om jag postar inlägget i rätt tråd. Det är så att jag på sidan om mitt plugg har startat en webshop som säljer kläder med målgruppen främst kvinnor mellan 15-35. Jag startade webshopen 2010. Det här har jag haft som bisyssla, som tagit ganska mycket av min fritid Jag behöver nu bli av med mitt lager då jag ska studera vidare utomlands. Försäljningsvärdet på lagret (alltså bara kläderna) är kring 200 000. Detta är ganska panik då jag skall börja planera för flytten och studierna. Nu bedar jag om eran hjälp Vad är bäst att göra, sälja lagret till t ex en outlet, eller hålla i en egen outlet alt sälja lagret på blocket? eller sälja hela sidan med namnet och hela, kundregistret ? Har haft knapp annonsering men ändå pratats om i bloggar så namnet på butiken blivit ganska känt. Men mitt intresse börjar nu tryta eftersom att mina utomlandsstudier kommer att ta mycket tid. Det är mestadels märkeskläder med få märken. så det finns stort utrymme för att utveckla webshoppen som nu inte kommer kunna göra. Någon som har någon aning om vad jag kan göra?

Tack på förhand!
webshop är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017