Hejsan!
Nu vet jag inte om jag postar inlägget i rätt tråd. Det är så att jag på sidan om mitt plugg har startat en webshop som säljer kläder med målgruppen främst kvinnor mellan 15-35. Jag startade webshopen 2010. Det här har jag haft som bisyssla, som tagit ganska mycket av min fritid

Jag behöver nu bli av med mitt lager då jag ska studera vidare utomlands. Försäljningsvärdet på lagret (alltså bara kläderna) är kring 200 000. Detta är ganska panik då jag skall börja planera för flytten och studierna. Nu bedar jag om eran hjälp

Vad är bäst att göra, sälja lagret till t ex en outlet, eller hålla i en egen outlet alt sälja lagret på blocket? eller sälja hela sidan med namnet och hela, kundregistret ? Har haft knapp annonsering men ändå pratats om i bloggar så namnet på butiken blivit ganska känt. Men mitt intresse börjar nu tryta eftersom att mina utomlandsstudier kommer att ta mycket tid. Det är mestadels märkeskläder med få märken. så det finns stort utrymme för att utveckla webshoppen som nu inte kommer kunna göra. Någon som har någon aning om vad jag kan göra?
Tack på förhand!