Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Betalning i City Networks gamla kontrollpanel

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-10-10, 10:21 #1
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Standard Betalning i City Networks gamla kontrollpanel

Jag har fortfarande ett konto kvar i City Networks gamla kontrollpanel. För bra länge sedan (cirkus ett år förmodar jag) så råkade jag ut för problemet att mitt kort inte gick att använda till mer än ett mindre antal betalningar per 24 timmar när jag skulle betala fakturor. Jag påpekade detta för City Network och antog att de skulle fixa detta eftersom något så centralt som betalningar måste fungera smärtfritt. Ett år senare har absolut ingenting hänt utan jag råkade ut för precis samma sak igår kväll. Riktigt irriterande. Nu har de visserligen en ny kontrollpanel men det som bekant en halv evighet att få denna på plats precis som för Binero och under denna period borde man ha sett till att det åtminstone gick att betala fakturor utan problem i den gamla... Nu får man inte ens veta att det fortfarande finns en gräns och inte heller kan man slå samman flera fakturor på egen hand?

Det "roliga" är att det spelar tydligen ingen roll om man försöker med ett annat kort, man får fortfarande upp:

"Du har uppnått det maximala antalet transaktioner för kredit-/kontokortet som är tillåtet per 24 timmar till denna säljare."

Det här är inte första och förmodligen inte heller sista gången jag förbannar mig själv för att inte ha flyttat alla domäner till Loopia

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:06.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017