FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan dra lite bakgrund först.
Jag har en svåger som har några företag och han har under 2år lejt 3 st olika webbföretag för att göra hemsidorna till hans företag, han har under dessa 2år lagt ut en bit över 100000:-, problemet är att hemsidorna aldrig blir klara. En av hemsidorna funkar inga länkar alls utan man kommer bara till en blank sida. Jag kan få inloggningsuppgifter m.m. för att lägga in bilder samt text och se till att länkarna fungerar åt honom, min fundering är ang php vilket jag inte jobbat med alls. Funderingen är om jag vill ranka mig på google, räcker det att skriva "som vanligt"(överskrift,nämnas i texten några ggr på sökord, H1 H2 m.m.). jag har ju provat både med wordpress och html för andra samt mig själv och det har fungerat bra. Är det något man måste tänka på då det gäller php? Alltså fungerar det annorlunda eller är det samma regler som gäller för t.ex html? Jag tänkte alltså bara lägga in text och några bilder så att hemsidorna ser bebodd ut, logga m.m. finns redan där, men då man ändå är inne och lägger in så kanske man kunde hjälpa SEO:n på traven lite, söker man på stad och hans arbetsområde så exixterar inte sidan överhuvudtaget nu på google. Lite luddigt skrivet men jag hoppas nån förstår... ![]() Mvh M |
||
![]() |
![]() |
|
|