FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan!
Tar gärna emot lite synpunkter på den här sidan, positivt som negativt men det negativa får gärna efterföljas av lite konstruktiv kritik. Skapade sidan i syfte om att lära mig och detta är en ganska simpel, förhoppningsvis stilren och lätt "To-Do"-lista. Funktioner som fungerar: * Registrera/Logga in * Skapa To-Do Listor * Lägga till uppgifter i listorna * Ändra/Ta bort listor * Dela listan med kollegor/vänner/familj * Avbryta tillgång till dina listor du delat med dig av * Markera uppgifter som klara/inte avklarade * Lägga till prioritet på uppgifter (från låg till hög) * Ta bort uppgifter * Kontakt-formulär Funktioner som kommer * Ändra uppgifter * Glömt lösenord * Strukturen kommer förhoppningsvis ändras om jag får feedback * Eventuellt kategorier där man kan skapa listor i olika kategorier * Sätta slutdatum då uppgiften ska vara klar Är det något som saknas, buggar eller bara något som du stör dig på, ge mig gärna feedback! Frågor * Hur lättanvänd är sidan? * Är den tillräckligt simpel men ändå kraftfull för att ens vara till nytta för någon? * Hittar ni några buggar? * Funktioner som saknas? Hemsidan är: todo-list-online.com Ni kan testa att logga in med: [email protected]/demo alternativt kolla igenom getting started på: http://todo-list-online.com/index.php/site/guide Engelskan är ihopskriven väldigt snabbt och jag är medveten om att vissa formuleringar och uttryck är urkassa, detta kommer förbättras så fort det går. Tacksam för svar, Mvh Henric |
||
![]() |
![]() |
|
|