FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Håller på och gör en mindre marknadsundersökning relaterat till start av e-butik. Med min marknadsundersökning så kommer jag fråga den specifika arbetsgruppen som min e-butik är tänkt att vända sig till, detta för att få mer kött på bena vad jag bör inrikta mig på i början eller kanske inte inrikta mig mot alls. Jag har spånat fram lite frågor, men skulle gärna vilja ha hjälp med vad jag bör fråga mer. Följande frågor har jag tänkt ställa: 1. Hur ofta handlar du utrustning som du använder i din tjänst? (radiobuttons nedan) A. En gång i månaden B. En gång varannan månad C. En gång var tredje månad D. En gång i halvåret E. En gång om året F. Ännu mer sällan 2. Vad skulle du kunna tänka dig att köpa för produkter via internet som du använder i din tjänst? (checkboxar nedan) A. B. C. .. J. (Vill inte gå ut med vilka typer av produkter det är här tyvärr) 3. Vad är viktigast gällande en produkt du köper som du tänkt använda i din tjänst? (radiobutton nedan) A. Kvalité B. Pris C. Annat (eget val) Vad bör jag med fråga? Finns det något annat jag ska tänka på? |
|||
![]() |
![]() |
|
|