FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har du något webbaserat onlinespel som ligger och skräpar?
Om någon har ett som ligger och skräpar helst utan användare, och skulle kunna tänka sig att skänka projektet till mig skulle jag gärna ta emot det och försöka skaka liv och få i ordning på det igen. Jag har tänkt mig att starta något i stil med Dekrim då jag spelade det när jag var yngre, och faktiskt tyckte att det var kul. Men det behöver samtidigt inte vara ett spel inom den genren, det skulle lika gärna kunna vara ett liknande spel fast med hästar som exempel. Alltså söker jag efter ett projekt/spel där man bör logga in varje dag för att hålla sig på topp. Man ska efter en tids arbete kunna köpa och sälja saker, delta i tävlingar osv. Jag är 16år och skulle se det här som ett sommarjobb där jag är min egen "chef". Jag har faktiskt inga färdigheter inom kodande och sådant, det jag kan är lite mysql och sånt man behöver då man hostar en tibia server. Men jag är envis och kommer försöka med det här under sommaren så man bör ju lära sig efter någon vecka. Sedan finns det ju ingen som säger att jag inte kan fråga om hjälp ![]() Så har någon här på wn något spel som inte riktigt blivit klart och bara ligger och skräpar på datorn, hör gärna av dig via PM det skulle göra mitt sommarlov under tiden polarna jobbar sina 3veckor. Mvh Sami ![]() |
||
![]() |
![]() |
|
|