| FAQ |
| Kalender |
| Visa resultat för omröstning: Borde telefonförsäljning förbjudas? | |||
| Ja |
|
28 | 48.28% |
| Nej |
|
6 | 10.34% |
| Nej, men regleras hårdare |
|
23 | 39.66% |
| Vet ej |
|
1 | 1.72% |
| Antal röster: 58. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#17 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Problemet är hur man definierar det, eftersom det i princip skulle kunna används mot alla företag som kommer från ett företag.
Det som borde styras upp är hur avtal/köp ingångna via telefon ska bekräftas. Har via ett sidouppdrag kommit i kontakt med flera som har fastnat i Quals (telefoniavtal) sjuka avtal, där det inte ens ordentligt underlag för beställningarna. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|