FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Borde telefonförsäljning förbjudas? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 48.28% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 10.34% |
Nej, men regleras hårdare |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 39.66% |
Vet ej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 1.72% |
Antal röster: 58. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Problemet är hur man definierar det, eftersom det i princip skulle kunna används mot alla företag som kommer från ett företag.
Det som borde styras upp är hur avtal/köp ingångna via telefon ska bekräftas. Har via ett sidouppdrag kommit i kontakt med flera som har fastnat i Quals (telefoniavtal) sjuka avtal, där det inte ens ordentligt underlag för beställningarna. |
|||
![]() |
![]() |
|
|