FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Borde telefonförsäljning förbjudas? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 48.28% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 10.34% |
Nej, men regleras hårdare |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 39.66% |
Vet ej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 1.72% |
Antal röster: 58. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Mitt svar: Nej, men regleras hårdare.
Finns idag Nix för privatpersoner, men hjälper föga eftersom du blir nerringd om du är kund hos Telia tex. Mestadels för att dom ha in merförsäljning. Men en liknande funktion borde finnas för företag/näringsidkare. Visst, det kommer hämma försäljningen för vissa, men det är kanske bättre att komma på bättre idéer och utvecklas. Ringer det en telefonförsäljare på jobb så lägger vi oftast bara på luren. Ringer dom igen så samma sak. Visst, vi går kanske misste om ett toppenerbjudande, men vi saknar inte det vi inte redan har ![]() ## Edit - Itisgood: Ren telefonförsäljning borde man kunna hindra genom "nix", men ett "säljmöte" borde kunna tillåtas. Därmed "Regleras hårdare". Kanske inte optimalt, men något borde kunna göras. Senast redigerad av hnn den 2012-04-27 klockan 10:43 Anledning: Tillägg |
||
![]() |
![]() |
|
|