Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Drömmar?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-03-05, 21:03 #11
jkwebb jkwebb är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2011
jkwebb jkwebb är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2011
Om jag ska prata om datavärlden, ja då är självklart drömmen att investera i en självgående sida som man inte behöver röra för besökarna hittar dit ändå. Att sidan drar in kanske en nettolön på 30.000-40.000 kronor i månaden via affiliate och adsense och att man kan lulla på hemma i den takt man vill.

En fråga som rör tråden ändå. Hur mycket anser ni att ni behöver ha kvar på kontot efter privata utgifter för att man ska "må bra" och inte kunna känna stress? Att liksom kunna gå på ICA och se den där köttbiten, köpa den och inte behöva tänka på vad den kostar.

Citat:
Ursprungligen postat av Captain Thailand Visa inlägg
Mina mål, som jag jobbar på att genomföra:

1. Bygga mitt drömhus
2. Sälja mitt företag "till rätt pris" (inom 15 år) och "leva livet"
3. Bli riktigt vältränad igen (som när jag var 25)

Sedan har jag ett mer personligt, men det tror jag jag behåller för mig själv ;-)
Säljer du dina domäner så är du ekonomiskt oberoende CT och kan gå i pension imorgon om du vill

Däremot tror jag att du en vacker dag kommer att sakna allt som du en gång hade och därför bör rätt tid vara inne för att få allt ska klaffa för dig och familjen. Att du i efterhand inte ska känna ångest eller vara rastlös utan ta vara på den lånade tid som vi alla människor har.

Senast redigerad av jkwebb den 2012-03-05 klockan 21:05
jkwebb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:41.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017