FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Letar någon för ett mindre samarbete där vi ska ha som mål att utveckla något häftigt som får folk att inse sin egen dödlighet och vår förträfflighet. Detta projekt är inte tänkt att ta upp all din vakna tid, eller min - vidareutveckling är a och o så vi måste ha tid att läsa också. Just så att vi kan göra saker ännu bättre! Trotts att vi knappt jobbar så kan vi på några veckor skapa det som ett mindre team åstadkommer på ett år, detta eftersom vi ska bli till datorn vad osthyveln är till osten och vi älskar det vi gör. Vi ska bli bäst. Programmera är roligt och detta samarbete är också tänkt att vara roligt men seriöst.
Vad är det tänkt att vi ska utveckla? Jo vi ska skapa ett nytt sorts community, logiskt tänkande är viktigt och exakt vad som kommer ingå och hur detta ska implementeras får diskuteras med en eventuell samarbetspartner IRL/pm och kommer alltså inte diskuteras öppet i tråden. Jag är säker på att min ide kan förfinas av en till skärpt hjärna. Och för att detta samarbete ska fungera så tror jag det är viktigt att båda är mottagliga för den andras idéer och har drömmar. Vi fortsätter tills framgången är ett faktum och när framgången är ett faktum så fortsätter vi och jobbar hårdare än någonsin. Och även när vinden blåser mot oss så är det inte tid att ge upp, istället är det bara ett tecken på att vi behöver omvärdera och förbättra. Låter det bra? Jag hoppas på ett engagemang från din sida som nästan ter sig maniskt, får jag det så kan du räkna med mitt engagemang också. Syftet är ett längre samarbete där vi båda utvecklas och lär av våra/varandras misstag. Vad är det jag behöver från dig? Ser gärna att du har kunskap i följande: * html * PHP, css, javascript, Jquery. * Tålamod Vad kan jag bidra med? Kommer bidra med ett engagemang och även mina kunskaper som ständigt utvecklas. Jag kan programmera en community även fast jag inte har något kodat för tillfället. Däremot har jag inte all kunskap i skallen och saknar även erfarenhet av större projekt. Men det senaste halvåret har jag lärt mig enormt mycket och jag är mer än tillräckligt driven för att inse att det inte finns något hinder som är för stort. Så detta projekt kommer att lyckas! När startar vi? Projektet drar igång när idén diskuterats och planen för hur vi ska lägga upp koden gjorts klart och även att vi ser att personkemin stämmer. Stämmer personkemin inte (kanske verkar jag vara svår att samarbeta med tex) eller att idén känns dålig så no hard feelings, bättre att man avbryter innan än att starta ett samarbete som ingen gynnas av, tror på eller trivs med! Om detta låter intressant så tveka inte att ställa frågor i tråden eller via PM. Är nyligt fyllda 22 och bosatt i Stockholm. |
||
![]() |
![]() |
|
|