FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Dejting var en nisch jag gett upp för längesedan. Jag trodde inte heller att det skulle kunna gå att hitta på något nytt. Än mindre trodde jag att någon skulle lyckas slå igenom i Sverige som redan är överbeväxt med dejtingsidor. Jag hade fel.
Ni allra flesta har säkert hört om Victoria Milan, dejtingsidan för otrogna. Just deras koncept är inget jag ställer mig bakom men det jag tycker är intressant är hur otroligt snabbt de har lyckats nå en rätt så stor succé? Visst, det finns ingen annan hemsida med samma koncept i Sverige. Men jag har massor med idéer i huvudet med bra koncept som inte finns i Sverige, men jag tvekar ändå extremt mycket på att jag skulle lyckas om jag startade en dejtingsida med den inriktningen. I en intervju kan man läsa att de siktar på 150.000 medlemmar under år 2011. Bara 1000 medlemmar känns i princip omöjligt för mig om man tänker efter. Nu är min fråga. HUR har dessa personer lyckats så enormt bra på så kort tid? Visserligen har dom fått en hel del mediauppmärksamhet men räcker det verkligen med en artikel på aftonbladet för att man ska kunna nå upp i sådana höga siffror medlemmar som dom siktar på? Jag blev medlem endast för att känna på hur aktiv sidan är och ja, mitt fejkkonto har hittils 21 meddelanden från intresserade personer. Det är väldigt bra om man tänker titta efter aktivitet. Tror ni att dom lagt ner stora pengar på marknadsföring? |
|||
![]() |
![]() |
|
|