Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webbutik säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-05-25, 18:00 #1
lars lars är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2006
lars lars är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2006
Standard Webbutik säljes

Eftersom jag nyligen blivit pappa för andra gången, med allt vad det innebär så kommer jag inte att ha den tid som krävs för att lyckas driva vidare detta projekt. Därför väljer jag att sälja min nyckelfärdiga webbutik inklusive färdigt dropship-avtal med svensk grossist (du behöver inget eget lager). Webbutiken saluför så kallade elektroniska cigaretter, vilket är en relativt ny produkt på den svenska marknaden. Den utgör ett naturtroget och giftfritt alternativ för den som vill sluta röka och är helt laglig att sälja i Sverige.

Denna sida kan bli en guldgruva för den som har tid att marknadsföra den.

Följande ingår vid försäljning:

1. Domännamnen ecigaretten.se, ecigaretten.com, ecigaretten.nu, ecigaretten.net, ecigaretten.eu och ecigaretten.info (Butiken använder i dag endast .se adressen, övriga är registrerade för att skydda namnet)

2. Komplett webbutik byggd i e-handelsplattformen Prestashop

3. Webbhotell och SSL-certifikat (för säker anslutning vid betalning o.s.v.) betalt 2012-01-19 (2.500 kronor per år)

4. Webbutiken är sökmotorvänligt byggd

5. Webbutiken har koppling till Facebook där besökare kan gilla sidan samt koppling för spridning av butiken via olika sociala media såsom Facebook och Twitter.

6. Färdigt dropship-avtal med grossist vilket innebär att du inte behöver ha något eget lager, och där logistik (packning och postning) sker direkt från leverantören.

7. Snygg tryck- och webbanpassad logotyp

8. Webbutiken har direktbetalning via Visa/Mastercard samt svenska internetbanker färdigt/integrerat via Payson.

Det krävs endast grundläggande datorvana för att kunna sköta butiken. Jag hjälper även eventuell köpare igång med en grundkurs i e-handelssystemet.

Pris: Bud (startbud 5.000 exkl. moms och överlåtelseavgifter för domännamnen)

- - -

Butiken har inte haft någon försäljning, mer än någon ströbesökare som hittat in och köpt. Sidan lades upp för att visa den vid eventuell försäljning.

Innehar f-skattsedel.

Skicka ett mail till info (a) visiongate.se om du har några frågor eller bud, eller dra ett PM här på WN.
lars är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017