FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Har nu äntligen fått klart design och kodning på mina två hemsidor: www.planetarytime.com & www.tidszon.se Söker nu länkbyte till båda dessa sidor. Skulle först och främst vilja göra länkbyten med sidor som skriver om andra länder (rese-sidor, information-sidor etc), så om du äger en hemsida inom detta område kontakta mig gärna. Båda hemsidorna har funnits sedan i somras i fjol men det är Tidszon.se som jag arbetat mest med och den har då flest besökare. Tidszon.se har cirka 6000 besök per månad och enligt Google Analytics är cirka 4700-4900 av dessa helt unika. Planetarytime.com har bara några 100 besökare i månaden men har börjat sökoptimera denna sida också så antalet besökare borde stiga snart. Din länk med beskrivning av din hemsida (låt säga Italien) kommer att hittas längst ner på min sida under kartan under rubriken "Andra hemsidor som skriver om Italien", se bild. ![]() Länk till sidan för att se hur det ser ut: http://www.planetarytime.com/country.php?id=algeria Mina enda krav är att du har do-follow på din sida precis som jag har på mina där din länk kommer att visas. Jag vill också att den hemsidan jag byter länk med ska vara seriös, bra med information, design inte lika viktigt, men inte en hemsida med bara annonser. Det spelar ingen roll hur gammal din sida är, så länge den är indexerad i sökmotorerna. Den länk jag skulle vilja ha på eran hemsida är isåfall: Citat:
Citat:
Ser fram emot att höra från er! Ni kan antigen kontakta mig via PM här på WN eller via mail på kltorvanger at gmail.com. Tack på förhand! Senast redigerad av Kimppa den 2011-04-25 klockan 15:48 |
|||
![]() |
![]() |
|
|