FAQ |
Kalender |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jine: Helt rätt!
![]() Sweely: Hm, jag visste inte att hans webbhotell var igång, kanske kan höra av mig, men här har daniel_ rätt på en punkt! ![]() Sen ang mina sajter så har du delvis rätt. AndreasS: Jag håller med dig, de har inte alla "fri trafik" om man säger så, men jag vill verkligen inte ha någon host som stänger av mig för hög trafik. Daniel_: HostGator har jag faktiskt hört bra saker om. Dessutom verkar det vara billigt och de uppfyller mina krav. Sen har du rätt också. Dock vet jag inte hur webbhotell funkar om det är en person som övervakar allt eller så. Blixstsystems: Roligt att du inte haft problem med dom och att allt har fungerat felfritt. Sen vet jag inte vad Sweely menade, om han var seriös eller inte, men HG är billigt jämfört med de svenska hosten. Men för er som använder hostgator, laddar era sidor snabbt? En av mina sajter på surftown laddar på ca 22 sek, vet inte om det är en tillfällighet då jag bara kolla det idag, men brukar vara segt, och jag kan ju förlora kunder på detta. |
||
![]() |
![]() |
|
|