FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
/// Beskrivning
Bloggsaker . se är till salu, då jag inte längre har tid att driva den. Jag har inte haft någon form av annonsering för den, och den ligger idag på cirka 30-50 unika besökare per dag. /// Annonsering Ingen annonsering gjord /// Intäkter Inga i dagsläget /// System Systemet är Wordpress. Vågar tyvärr inte säga vad temat heter, då det var längesedan jag skaffade det. /// Webhotell & Domän Domännamnet samt innehållet ligger idag på Loopia. /// Övrigt Jag rekommenderar den som vill driva den, att ha lite tid över. Då det kommer en del förfrågningar. Alternativ ta hjälp av andra som finner det kul att syssla med det att sköta den biten. Tror helt klart att det finns potential i sidan för rätt köpare. Då många bloggar, och uppdaterar sina bloggar så söker de bakgrunder, kod för att fixa sin sida osv. /// Pris Begär inga större summor, då jag är medveten om att den inte är direkt stor i dagsläget. Men jag sätter ett startpris på 100:- Domännamnet ingår ifall köparen står för överlåtelsen. /// OT Är du inte intresserad av att köpa, så var vänlig att undvika att kommentera. Har du frågor går det självfallet bra att ställa! |
||
![]() |
![]() |
|
|