FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
http://www1.euro.dell.com/content/pr...bsd&cs=sebsdt1
![]() ![]() Där är länken till all info för den nyfikne. Datorn kostade 18,000kr exl moms (~22,500kr inkl moms) vid inköp och låg i sin box i 7 månader. Jag har nu använt datorn i ca 8 månader och är helnöjd. Men jag vill köpa något annat, prylgalen som man är. Datorn har 64Gb ultraperformance SSD hårddisk som ger en härlig prestanda. Core2Duo cpu med 3mb cpu cache. 2Gb ram. 12.1 tums skärm (men låt inte "liten" förvirra er, prestandan är bättre än de större bärbara jag testat.) Och endast 1 kilo. Batteriet funkar prima och brukar ge minst 3 timmar på max prestanda inställningar. Finns extrabatteri att beställa från dell för en mindre peng om 3-5 timmar inte räcker. Datorn är i gott skick och prestandan är fortfarande som när den var ny. Jag hade tänkt mig ett lägsta bud på 9500kr eller högstbjudande. Men säger jag att vi har en deal så har vi en deal, då kommer jag inte ändra mig bara för någon erbjuder högre ![]() Skicka PM om ni har frågor eller bud. Datorn finns i Sollebrunn (Alingsås kommun, Västra Götaland) Men leverans kan ordnas inom regionen. Ska även till stockholm då och då. Går även att skicka som paket med dhl, posten eller liknande. Finns det en vilja finns det ett sätt. Kan säljas som privatperson eller företag, vilket som föredras. Senast redigerad av Dennis Holm den 2011-02-28 klockan 15:01 |
||
![]() |
![]() |
|
|